tirsdag den 31. maj 2011

"En hurtig og kort oversigt!"

Morgenmad: En energibar (Lige før jeg skulle ind til eksamen)
Frokost: Kyllingebøffer (90 kalorier) på en bolle med
salat og ketchup.
Mellemsnack: Flæskesværd .. var ved at dø af solstik,
så blev nød til at få noget hurtig saltet :-(. Men ihvertfald,
omkring 240 kalorier! 
Aftensmad: Får jeg senere! Men bliver enten noget suppe
eller en sund sandwich derhjemme! 
Drikkelse: En HEL masse vand og squash light!

Fik lige tilføjet en makrelmad og noget suppe.. well, jeg fik da i det mindste
gået en HELT masse oppe i byen, da varmen var så utåelig at man blev nød
til at prøve at bevæge sig rundt udenfor. Jeg fik også cyklet de der 4 km og i morgen,
tror jeg at jeg vil prøve at komme ud og få cyklet en tur eller løbet, hvem ved! Er helt
smadret af al den varme, puhaa...

- Anna.

0 kommentarer:

Send en kommentar