søndag den 29. maj 2011

Godt på vej!

Jeg nærmer mig mere og mere mit vægtmål, som er 50 kg. I morges da jeg vejede mig på vægten før jeg smuttede ind i badet, der vejede jeg 54,0 kg! Til morgenmad spiste jeg en lille skål yoghurt, ved faktisk ikke lige hvor mange kalorier der er i, men det var vidst yoghurt fra Cheasy, så det plejer ikke at være så slemt! Til frokost spiste jeg en italiensk bolle med et tyndt lag syltetøj og til aftensmad spiste jeg nogle ris med få grøntsager og noget slags sauce henover plus to tyrkiske fridaeller. I det med risene og saucen var der 450 kalorier i, men jeg spiste ikke kødet i retten, så kan nok tage nogle kalorier fra det! Til dessert spiste jeg et lille uskyldigt stykke islagkage! Mere har jeg ikke tænkt mig at spise i aften, måske en banan før jeg ligger mig til at sove - det hjælper ovenikøbet også på at man sover godt! Jeg har i dag cyklet omkring 12 km og gået en tur med min hund sammen med min mor, en omkring 2 km lang gåtur! Der ligger en pose popcorn vedsiden af mig ligenu og jeg ovejer ikke engang at få den lavet - TOP! Vi ses :D!

- Anna <3.

0 kommentarer:

Send en kommentar