søndag den 29. maj 2011

Jeg har syndet..

Okay idag er gået okay nok, jeg har spist en halvt glas yoghurt (ca. 50 kcal), et lille æble (55 kcal), en bolle med kylling (ca. 150 kcal vil jeg regne med), 2 små frikadeller (80 kcal) og noget suppe (250 kcal) og så her til aften syndede jeg.. Jep.. En fucking lækker flødebolle fra et eller andet specielt chokoladested i Gudhjem tror jeg.. Men til mit forsvar vil jeg sige at der kun var en tilbage, og hvis jeg ikke spiste den så ville min far! Og jeg ville altså smage dem!:(
Men har så osse gået en lang tur med mine hunde og løbet på crosstrainer (forbrændte ca. 400 kcal på den) så det går nok.. Men hey! Da jeg vejede mig i morges var jeg kommet ned på 51,6! Jeg er på veeeej! Hihi..:3
Men tror osse jeg vil lave nogle øvelser her inden jeg går i seng! Men har ikke rigtigt mere at skrive for idag.. Så.. Hej hej.. eller noget..xD

- Camilla..:3

0 kommentarer:

Send en kommentar