tirsdag den 31. maj 2011

"Update!"

Jeg har fået smidt nogle råd ind på "Gode råd" siden og kommer nok til at smide nogle flere ind. Faldt så også lige over denne side, mens jeg læste om slanketips og forskellige slankekure! Siden er en slankekur som vil give dig en fladere mave. Selv tør jeg ikke lige forsøge mig med den pt. da den er helt omvendt af hvad jeg gør. Jeg holder mig fra de ting der har et stort fedt- eller kalorieindhold og denne kur går ud på at man sådan set sagtens kan spise fed mad og istedet er der fokus på de hurtige kulhydrater, som der fx. er i ris, pasta, kartofler og lyst brød. Den slags kost skal man holde sig fra. Istedet skal man spise den proteinrige kost, som består af: kød, fisk, bønner osv. Jeg ved ikke om jeg vil forsøge denne kur engang, men pt. fungerer den kur jeg selv kører rimelig godt. Hvis det er sandt at kuren virker, så skulle man tabe sig og få et slankere taljemål. Ifølge undersøgelser, viser det at hvis du følger den kur vil du gennemsnitligt tabe 8,7 cm om livet. Og allerede efter en uge, vil du kunne se et resultat. Der findes så mange slankekure efterhånden og jeg tror det er en dum idé at være igang med en og så midt inde, hoppe over til en ny. Men det lyder spændende og man kan altid prøve at kigge!

- Anna.

0 kommentarer:

Send en kommentar