lørdag den 11. juni 2011

"Fredagen og lørdagen's skema!"

Fredagen: (Også kaldet: THE DAY OF KALORIER!!)
Morgenmad: En skål rimelig sund og fedtfri yoghurt med.. brødkerner i? Rimelig sundt siger jeg bare xD!
Frokost: To rugbrødsmadder med leverpostej.
Aftensmad: Tre meget små frikadeller og en del råkostsalat (æble og gulerod)
Andet: Heree we go.. Sour Cream & Onion chips, crispy snacks chips og en del Tom's chokolade skildpadder.
Drukket: Vodka, squash sodavand, x-ray energidrikke, vand.
Motion: Lallet rundt fuld med Joe i byen.. gælder det? HAH!

Lørdagen:
Morgenmad: Ingenting. Spiste nogle håndfulde chips fordi jeg vågnede op med den største salttrang.
Frokost: Ingenting.
Aftensmad: Noget wok mad min mor havde købt med 120 kalorier i og så to stykker hvidløgs flute vedsiden af plus en enkelt falaffel.
Andet: Ingenting.
Drukket: Vand og cola light.
Motion: Cyklet hjem (4 km) og gået en tur med hunden (3,27 km)

Jeg smuttede forresten op på vægten her tidligere i aftes, med tøj på og det hele, der vejede jeg 53,8 kg. Blev helt chokeret, for jeg troede jeg havde taget på efter i går. Men jeg tror også jeg går ned og vejer mig her snart før jeg går i seng, bare istedet uden noget tøj på så jeg kan få et ordentligt svar.

- Anna. <3

0 kommentarer:

Send en kommentar