fredag den 3. juni 2011

"It's Friday! And the sun is shining."

Er begyndt at lave skemaer, da det er lettere, så skemaet for i dag kommer til at se nogenlunde sådan ud:

Morgenmad: Den lækre og stærke hjemmelavede tomatsuppe
som min far lavede til os igår - doesn't get much healthier! Dog så lige et ristet lyst brød vedsiden af.
Frokost: Ved jeg endnu ikke hvad det kommer til at bestå
af, men Camilla og jeg finder sikkert ud af noget!
Aftensmad: Ved ikke endnu hvad min far har tænkt sig at lave,
men som altid bliver det højst sandsynligt vegetarmad, fordi min lillebror jo er vegetar.
Men jeg har efterhånden fundet ud af, at mange retter faktisk er rigtig lækre, selvom der ikke er kød i!
Glæder mig ihvertfald til at se hvad min far finder på i dag!
Drikkelse: Bliver vand. Medmindre min mor kommer hjem med en cola light,
hvilket jeg ikke tror! Så det bliver vand med 0 % fedt og 0 kalorier. Well, GREAT!
Motion: Camilla og jeg tager forhåbentlig ud at løbe i dag,
måske tager vi med på en gåtur med min hund hvis min mor skal ud at gå.
Andet: Har en enkelt pose mikrobølgepopcorn liggende i min skuffe,
som jeg fik af Joe til mig og Camilla.. mon vi får spist den?

- Anna <3.

0 kommentarer:

Send en kommentar