mandag den 27. juni 2011

"Vejer pt.."


Enten 50,2 kg eller 52,0. xD Haha! Vores vægt er lidt underlig, men tror selv jeg omkring de 51,4, 51,8, 52,0 kg. Men jeg har også fået ekstreeemt mange benmuskler, som kan ses ret meget da de er blevet lidt større der hvor musklerne sidder.. dog ikke på den der "fede klamme måde" - heldigvis! Men haha, ja, min mor snakker om at hun vil købe en ny vægt når hun får øje på en næste gang, for det her er da lidt bøvlet. Jeg er bare glad så længe jeg ikke er over 52 kg, for er jeg på de 52, så kan jeg hurtigt få tabt de sidste to kilo! Og vil helst gerne lige tabe mig lidt endnu før på torsdag hvor den altså står på festmiddag og guf! 

MEN HEY! Jeg har næsten nået mit mål, kun 2 kg fra ca! Måske mindre? IHH! Er så stolt af mig selv! Og så skal det lige siges at jeg slet ikke har spist noget usundt i dag eller igår (bortset fra to stykker hjemmelavet banankage, men det var også det!). Men i dag har der ikke været noget og det bliver der hellerikke noget af hverken tirsdag eller onsdag! Bare massere af sunde lækkerier og motion før torsdagen! :D

- Anna. :-D <3

0 kommentarer:

Send en kommentar