mandag den 18. juli 2011

"Lidt skemaer!"

Lørdag skema:

Morgenmad: En lille skål yoghurt.
Frokost: To små stykker grovt knækbrød med gullerod i og et tyndt lag Philadephia light på!
Aftensmad: To portioner hjemmelavet grøntsagssuppe (næsten ingen kalorier! Bare lavet på vand og kogte grøntsager), to grissinier og et lille stykke naanbrød til.
Andet: Et lille bæger med to kugler is. En med hindbær sorbet og en med lakrids. Virkelig lækkert!
Drukket: Vand og Cola light.
Motion: Cyklet 8 km og gået 3,27 km
Kalorier forbrændt i alt: 359 kalorier.

Søndag skema:


Morgenmad: En lille skål yoghurt med 1,3 % fedt i og to små stykker knækbrød (samme som før, grovt og med gullerod i) med et tyndt lag Philadephia light på.
Frokost: Endnu to små stykker knækbrød med nogle små skiver brie på og lidt hjemmelavet hindbær syltetøj. Og så lige to endnu før jeg cyklede med lidt brie og uden syltetøj.
Aftensmad: Noget jeg købte i Brugsen som hed Blomkålsgratin hvor der var 263 kalorier i alt. Der var blomkål i og svinekødstykker som jeg så pillede ud.
Andet: En pose popcorn (103 kalorier) og en pose Kim's chips som var de der cheddar kugler :-( buh, ca. 600 kalorier.
Drukket: Vand, et halvt glas mælk og Sport light.
Motion: Gået en 4 km lang tur til stranden med Joe, min mor og min hund, cyklet 4 km op til byen og gået ca. 2,70 km rundt oppe i byen med Joe.
Kalorier forbrændt i alt:  387 kalorier.

Mandag skema:

Morgenmad: To små stykker knækbrød med et tyndt lag leverpostej på.
Frokost: En skål hjemmelavet grøntsagssuppe.
Aftensmad: En skål med tre cup soups "minestrone" i.  (210 kalorier)
Andet: Spiser nok lige to små knækbrød med lidt brie før jeg cykler/går!
Drukket: Vand, et halvt glas mælk, cola light og pepsi max.
Motion: Cyklet 4 km og gået 3,27 km og så skal jeg om lidt trække cyklen sammen med Joe
op til byen (eller måske cykler vi, men det er ret mørkt nu, så er ikke sikker!)
Kalorier forbrændt i alt: Ca. 396 (Når jeg har taget turen op til byen her om lidt.)
Så enten bliver det 396 hvis jeg trækker cyklen op med Joe. Eller 359 hvis jeg cykler! xD



Og jeg vejer stadig de 51,4/51,8 <3 Næsten nået mit mål!!


- Anna <3

0 kommentarer:

Send en kommentar