tirsdag den 21. juni 2011

"En lille oversigt"

Ja, jeg har ikke rigtig haft tid til at lave nogle skemaer, men kan sige at søndag spiste jeg lidt usundere end jeg plejer. Jeg delte en pose chips med Joe om eftermiddagen og til aftensmad delte vi en købepizza. Efter aftensmaden cyklede vi så en tur på omkring 6 km rundt i byen og så spiste jeg en pose popcorn da vi kom hjem.

I går glemte jeg fuldstændig at spise morgenmad eller frokost. Til aftensmad spiste jeg enkelt hakkebøf med tre små kartofler og så delte jeg noget slankemad med Joe, hvor vi købte to poser af forskellige ting og gav hinanden den ene halvdel af begge. Der var næsten ingen kalorier i det, så det var fint! Senere på aftenen spiste jeg en enkelt pose popcorn og fik desværre ikke dyrket noget motion!

I dag, har jeg spist lidt af det der slankemad til morgenmad og da klokken kun er 09:50, så er jeg ikke rigtig nået til frokosten. Men regner ikke med at tage noget rigtig til frokost, måske en rugbrødsmad. Til aftensmad tager Joe og jeg ud at spise, hvor vi køber en kebab og kylling pizza på en restaurant vi er på tit, for at fejre mit 12-tal til min mundtlige engelsk eksamen! Ved ikke om vi får købt lidt andet guf, men ihvertfald har vi planlagt at gå en hyggelig tur i byen her om en time og cykle en lang tur i aften efter vi er kommet hjem fra middagen, så jeg kan brænde det hele af!

Sidst jeg vejede mig selv, var i søndags og der vejede jeg 51,4 kg og regner ikke med jeg har taget det store på siden i søndags. Jeg vejer mig når jeg kommer hjem  i morgen og der står højst sandsynligt noget i retning af 51,4-8 eller 52,0-4. Tror virkelig ikke at jeg har taget over 2 kg på, så er min krop ihvertfald ret sindssyg, haha! Desværre virker Joe's vægt ikke rigtig, den lægger vidst altid et kilo for meget og noget i den retning, men hopper måske op på den senere! Ihvertfald er jeg rigtig tilfreds med min vægt og glæder mig til jeg kommer ned på de 50 kg og når mit mål :-D!

- Knus fra en meget glad Anna! <3

0 kommentarer:

Send en kommentar