onsdag den 27. juli 2011

"Onsdag skema!"

Morgenmad: Et halvt glas yoghurt og en mini brownie med  en marshmallow på, hæhæ.
Frokost: En Kæmpe Læske is (76 kalorier)
Aftensmad: En sandwich med tomat, salat og brie og to stykker italiensk brød.
Andet: En mandel Magnum is og noget frugt!
Drukket: Cola light og vand.
Motion: Gået i alt 6,66 km (hvor der blev cyklet lidt og det  har jeg så taget højde for i beregningen af antal forbrændte kalorier, så det er præcist!). Og cyklet 5,36 km!
Kalorier forbrændt i alt: 444 kalorier.

- Anna <3
Som savner Camilla meget!

mandag den 25. juli 2011

Maaandag..

Morgenmad/frokost: Nogle få blåbær og en skive vandmelon..
Aftensmad: En slags ret med kartofler, tomater og fisk..
Andet: En halv Magnum is..:3
Motion: Gået ca. 2 km..

Vægt: 48-49 kg

- Camilla<3

søndag den 24. juli 2011

Søndag!

Morgenmad: Et halvt rundstykke
Frokost: Abemad! (frugtsalat.. uden noget is)
Aftensmad: Havregrød.. Heeeh.. Havde ikke lige andet jeg kunne finde..x'D
Andet: Noget slik (for det meste lakrids og vingummi!)
Motion: Gået en tur, ved ikke lige hvor langt..:3

- Camilla<3

Weeeell..x'D

Har ikke fået skrevet specielt meget for tiden pga. jeg ikke har været hjemme og mit net ikke har virket og nu kan jeg slet ikke huske hvad jeg har spist de sidste par dage, men min vægt svinger mellem 48 og 49 så det er jo okay.. Er ikke helt tilfreds men vil ikke tabe mig mere, eller det behøver jeg i hvert fald ikke så nu vil jeg bare holde det ved lige!:3

- Camilla<3

"Mål - nået!"


I dag hoppede jeg op på vægten og jeg vejede 50,4 kg! Hvor er det dejligt!
Jeg vil selvfølgelig fortsætte med at spise sundt, ikke spise usundt for ofte og dyrke massere af motion osv. for at holde det vil lige! Desuden er jeg også blevet rigtig glad for den her livsstil.
Tror også bare jeg vil fortsætte med at smide skemaer herind, så jeg ligesom kan holde fast i det!
Men hvor er det dog dejligt! <3
- Anna. <3

lørdag den 23. juli 2011

"Lørdag skema!"

Morgenmad: To små stykker knækbrød (48 kalorier) med et tyndt lag Philadelphia light på og meget lidt hjemmelavet hindbær syltetøj.
Frokost: En lille skål yoghurt med 1,3 % fedt i.
Aftensmad: Halvanden enchilada med kyllingefyld.
Andet: En skål slik (Lakridser, bolcher, tre mini Daims og vingummier)
Drukket: Vand og squash light.
Motion: Gået 1 km hvor der blev løbet lidt pga regnen :-D Haha!
Kalorier forbrændt i alt: 100 kalorier.

- Anna

Ps. Vægten siger 51,2 kg. ;-)

fredag den 22. juli 2011

"Fredag skema"

Morgenmad: To små stykker knækbrød (i alt 48 kalorier) med lidt leverpostej på og noget blandet salat der bestod af grønt salat, rå løg, tomater og nogle vindruer.
Frokost: Ingenting.
Aftensmad: En skål ris med noget stærkt noget henover hvor der blandt andet var kikærter i. Og så en halv enchilada med kylling og grøntsager i og smeltet ost henover.
Andet: En lille skål light popcorn (ikke engang 103 kalorier), lidt m&m's og en mentos pakke.
Drukket: Vand, pepsi max, et halvt glas mælk og squash light.
Motion: Cyklet 4 km
Kalorier forbrændt i alt: 133 kalorier

- Anna. <3

torsdag den 21. juli 2011

"Torsdag skema!"

Morgenmad: To små knækbrød (i alt 48 kalorier) med lidt brie på og en lille skål yoghurt med 1,3 % fedt i!
Frokost: En minestrone cupsoup (70 kalorier)
Aftensmad: To små koteletter, med noget ris og salat til.
Andet: En mentos pakke, en pose light popcorn (103 kalorier) plus to små skåle light popcorn (lidt under 103 kalorier)
Drukket: Vand, et halvt glas mælk, cola light, et halvt glas energi drik (Cult cola) og cola light.
Motion: Cyklet 4 km og gået rundt i byen
Kalorier forbrændt i alt: 133 kalorier + kalorierne jeg har forbrændt på at gå rundt. Så nok ca.. mellem 140-160 kalorier.

- Anna <3

onsdag den 20. juli 2011

"Onsdag skeeema!"

Morgenmad: To jordbær og to små stykker knækbrød (i alt 52 kalorier) med et lille stykke brie på hver.
Frokost: To små stykker knækbrød (i alt 52 kalorier) med et lille stykke brie på hver.
Aftensmad: En skål minestrone suppe (140 kalorier) og et stykke kylling med tomatsovs og smeltet ost ligesom det igår.
Andet: En lille skål med nogle M & M's med peanuts indeni og tre syrlige vingummier, plus et æble og en fersken!
Drukket: Et halvt glas mælk, vand og cola light.
Motion: Gået 6,54 km (hvor jeg løb en smule af den første gåtur, men måtte stoppe da mine ben var rigtig ømme efter igårs cykeltur). 
Kalorier forbrændt i alt: 273 kalorier.

- Anna <3

tirsdag den 19. juli 2011

"Tirsdag skema!"

Morgenmad: En kop yoghurt med 1,3 % fedt i.
Frokost: Fire små stykker grovt knækbrød (104 kalorier. Jeg har lige læst der er 26 kalorier pr. skive) med æble istedet for gulerrod med et lille stykke brie på hver, mums - de er for lækre de knækbrød :-D Vi er begyndt at købe dem hele tiden og der er jo næsten ingen kalorier i!
Aftensmad: Noget kylling der har været i et fad i ovnen, med noget tomatsovs og smeltet ost henover - SÅ, lækkert!
Andet: 6 lækre jordbær!
Drukket: Vand, et halvt glas mælk og cola light.
Motion: Cyklet 12 km og gået 3,27 km!
Kalorier forbrændt i alt: 472 kalorier.

- Anna <3

Tirsdag.. Endnu en 'syg' dag.. fml..

Morgenmad/frokost: En skive vandmelon
Aftensmad: Noget kartoffelmos..
Andet: Noget is..
Motion: Intet.. suk..

- Camilla ._.

mandag den 18. juli 2011

"Lidt skemaer!"

Lørdag skema:

Morgenmad: En lille skål yoghurt.
Frokost: To små stykker grovt knækbrød med gullerod i og et tyndt lag Philadephia light på!
Aftensmad: To portioner hjemmelavet grøntsagssuppe (næsten ingen kalorier! Bare lavet på vand og kogte grøntsager), to grissinier og et lille stykke naanbrød til.
Andet: Et lille bæger med to kugler is. En med hindbær sorbet og en med lakrids. Virkelig lækkert!
Drukket: Vand og Cola light.
Motion: Cyklet 8 km og gået 3,27 km
Kalorier forbrændt i alt: 359 kalorier.

Søndag skema:


Morgenmad: En lille skål yoghurt med 1,3 % fedt i og to små stykker knækbrød (samme som før, grovt og med gullerod i) med et tyndt lag Philadephia light på.
Frokost: Endnu to små stykker knækbrød med nogle små skiver brie på og lidt hjemmelavet hindbær syltetøj. Og så lige to endnu før jeg cyklede med lidt brie og uden syltetøj.
Aftensmad: Noget jeg købte i Brugsen som hed Blomkålsgratin hvor der var 263 kalorier i alt. Der var blomkål i og svinekødstykker som jeg så pillede ud.
Andet: En pose popcorn (103 kalorier) og en pose Kim's chips som var de der cheddar kugler :-( buh, ca. 600 kalorier.
Drukket: Vand, et halvt glas mælk og Sport light.
Motion: Gået en 4 km lang tur til stranden med Joe, min mor og min hund, cyklet 4 km op til byen og gået ca. 2,70 km rundt oppe i byen med Joe.
Kalorier forbrændt i alt:  387 kalorier.

Mandag skema:

Morgenmad: To små stykker knækbrød med et tyndt lag leverpostej på.
Frokost: En skål hjemmelavet grøntsagssuppe.
Aftensmad: En skål med tre cup soups "minestrone" i.  (210 kalorier)
Andet: Spiser nok lige to små knækbrød med lidt brie før jeg cykler/går!
Drukket: Vand, et halvt glas mælk, cola light og pepsi max.
Motion: Cyklet 4 km og gået 3,27 km og så skal jeg om lidt trække cyklen sammen med Joe
op til byen (eller måske cykler vi, men det er ret mørkt nu, så er ikke sikker!)
Kalorier forbrændt i alt: Ca. 396 (Når jeg har taget turen op til byen her om lidt.)
Så enten bliver det 396 hvis jeg trækker cyklen op med Joe. Eller 359 hvis jeg cykler! xD



Og jeg vejer stadig de 51,4/51,8 <3 Næsten nået mit mål!!


- Anna <3

Mandag.. Stadig syg.. *suk*

Morgenmad/frokost: En pære
Aftensmad: En lille skive vandmelon
Andet: Noget is.. Som jeg måske tager mere af senere..

Vægt: 49 kg..

- Camilla<3

søndag den 17. juli 2011

Torsdag, fredag, lørdag og søndag!

Torsdag: 

Morgenmad: Et stykke agurk (omkring 100 g)
Frokost: Nogle tomater
Aftensmad: Et stykke hjemmelavet grøntsagspizza
Motion: Crosstrainer (forbrændte omkring 1000 kcal)

Fredag:

Morgenmad: Et stykke rugbrød med æg, noget agurk.
Frokost: Intet..
Aftensmad: Noget grøntsagstærte, noget ananas
Motion: Gik ca. 6 km..

Lørdag:

Morgenmad: Lidt agurk
Frokost: Et stykke rugbrød med varmrøget laks, noget agurk og salat, nogle rejer
Aftensmad: Intet..
Motion: Intet..

Søndag:

Morgenmad/frokost: Lidt vandmelon
Aftensmad: En kvart skål tomatsuppe..
Motion: Ligger syg så har ingen kræfter til noget motion.. Suk..

Regner måske med at tage lidt is senere.. Kunne være rart når man har feber..

- Camilla, som har tabt et halvt kg på et døgn pga. "sygdom"..<3

fredag den 15. juli 2011

"Fredag skema"

Morgenmad: En enkelt frikadelle.
Frokost: En meget lille portion "Tandoori Chicken." (Ca. 120 kalorier vil jeg tro det blev)
Aftensmad: Et pitabrød med to stk. falafel i, lidt  kartoffeltern, lidt grønt salat, lidt agurk tern tror jeg  vidst det var og en fersken!
Andet: En skål jordbær der var skåret ud i skiver, uden hverken sukker, fløde eller mælk og en pose popcorn (Kun 103 kalorier da det var light popcorn, weee!!)
Drukket: Vand og et halvt glas mælk.
Motion: Cyklet 4 km og gået 3,27 km.
Kalorier forbrændt i alt: 246 kalorier.

Vægten siger: 51,4 kg!!!! <3

- En glad Anna. <3

onsdag den 13. juli 2011

"Onsdag skema!"

Morgenmad: Et glas yoghurt med 1,3 % fedt i.
Frokost: Nogle jordbær og et knækbrød (40 kalorier) med Philadelphia light på.
Aftensmad: To hjemmelavede burgere med en oksekødsbøf i hver (det magerste kød min mor og jeg kunne finde), lidt ketchup, noget grøn salat, lidt tomat og lidt rå løg.
Andet: En fruitbake bar.
Drukket: Vand og et halvt glas mælk.
Motion: Cyklet 4 km og gået 2,32 km.
Kalorier forbrændt i alt: 209 kalorier.

- Anna <3

Tirsdag (igår)

Morgenmad: En pære
Frokost: Et halvt stykke ristet rugbrød
Aftensmad: "Cup a soup" men spiste vist kun halvdelen, havde ingen appetit
Motion: Løbet 12 km udenfor (forbrændte ca. 600 kcal), crosstrainer (forbrændte 400 kcal)

- Camilla<3

mandag den 11. juli 2011

Mandag

Morgenmad: Et stykke knækbrød med 25 kcal i..
Frokost: Intet..
Aftensmad: En slags nudelsuppe, tog dog over halvdelen af nudlerne fra..
Andet: Lidt chips.. Havde brug for saltet.. !#?@!!?
Motion: Løbet ude (Forbrændte omkring 350 kcal), cyklet op til byen og tilbage (Forbrændte omkring 150 kcal, eller det siger iform, er ikke sikker på om jeg skal tror på det), crosstrainer (er ikke sikker på hvor meget jeg forbrændte men omkring 600 kcal vil jeg tro)

- Camilla<3

Søndag

Morgenmad: Et halvt stykke ristet toastbrød
Frokost: Ehm.. et par hindbær tror jeg
Aftensmad: Meget lidt fisk og ris
Andet: Et par karameller, ærter og chips
Motion: Løbet ude (forbrændte omkring 300 kcal), crosstrainer (forbrændte vist 1200 kcal).. min krop er smadret lige nu.. og en hal masse forskellige maveøvelser!

- Camilla<3

søndag den 10. juli 2011

"Søndag skema!"

Morgenmad: To stykker knækbrød med Philadelphia light på.
Frokost: To rugbrødsmadder med banan og en lille smule nutella på, for at få lidt sødt oveni.
Aftensmad: En banan, en skål med pastasalat, lidt skinke tern i og nogle pinjekerner og tre stykker italiensk brød til.
Andet: En magnum is med mandler.
Drukket: Vand og et halvt glas mælk.
Motion: Cyklet 8 km
Kalorier forbrændt i alt: 270 kalorier.

- Anna <3

lørdag den 9. juli 2011

"Lørdag skema"

Morgenmad: Ingenting.
Frokost: To stykker knækbrød med Philapdelphia light på og nogle stenfri vindruer.
Aftensmad: Lidt ris med noget moste bønne/kikærte-agtig noget :i ihvertfald en meget sund vegetarret! Og så et stykke grøntsagstærte.
Andet: En skål slik (Lakridser, vingummi, Bon Bon bolcher, en lille kitkat chokolade pakke og en rulle mentos)
Drukket: Vand og et halvt glas mælk.
Motion: Gået 3,27 km
Kalorier forbrændt i alt: 133 kalorier.

- Anna <3

fredag den 8. juli 2011









torsdag den 7. juli 2011

Torsdag..

Morgenmad: Et halvt æble
Frokost: En halv bagel med noget kalkun pålæg eller noget..
Aftensmad: Kirsebær, ærter, et æble og lidt kylling..
Andet: Karameller.. ad..
Motion: Crosstrainer (forbrændte 600 kcal)

- Camilla<3

"Torsdag skema!"

Morgenmad: En rugbrødsmad med leverpostej og to agurke skiver og en rugrødsmad med makrel.
Frokost: Fire små jordbær og to stykker knækbrød (24 kalorier pr. stykke) med en skive ost på hver.
Aftensmad: Tre stykker stegt konserves torskerogn (ca. mellem 100-200 kalorier i alt) med to stykker rugbrød til, en rugbrødsmad med kartoffelskiver og meget lidt mayonaise på (ca. 100 kalorier) + fire meget tynde skiver tomat vedsiden af.
Andet: En mini Twister is (85 kalorier) og en lille pose mini Tuc kiks.
Drukket: Vand, et halvt glas mælk og cola light.
Motion: Cyklet 4 km og gået 3,27 km med hunden.
Kalorier forbrændt i alt: 458 kalorier

Vejer forresten: 52,2 kg!

- Anna <3

onsdag den 6. juli 2011

Onsdag!

Jeg har ikke skrevet for mandag og tirsdag fordi jeg slet ikke har styr på hvor meget jeg spiste der.. det var meget.. og usundt.. men har utroligt nok ikke taget på!:D

Men her er onsdags skema!

Morgenmad: En lille tår af en smoothie.. som ikke smagte særlig godt..
Frokost: Et par jordbær tror jeg..
Aftensmad: Noget kylling og frugtsalat..
Motion: Crosstrainer (forbrændte 800 kcal)

- Camilla<3

"Onsdag skema!"

Morgenmad: En rugbrødsmad med banan på.
Frokost: En blandet salat (275 kalorier)
Aftensmad: Halvanden portion Knorr risret med ris, rosiner, ærter, oksekød og peberfrugt (Aner ikke hvor mange kalorier, men burde ikke være så meget, når det er en rimelig sund risret)
Andet: Lidt slik som har bestået af lakridser og lidt vingummi, en Daim isvaffel (180 kalorier) og en pose popcorn (ca. 300 kalorier)
Drukket: Vand, et halvt glas mælk og en energidrik der er næsten kaloriefri med ca. kun 20 kalorier!
Motion: Gået ca. 3 km rundt i byen. Orkede ikke mere motion i dag efter den 21 km lange cykeltur igår, mine mavemuskler er SÅ ømme :-(

- Anna <3

tirsdag den 5. juli 2011

"Tirsdag skema"

Morgenmad: En advokado og to stykker knækbrød (24  kalorier i ét stykke) med Philadelphia light på.
Frokost: Ingenting.
Aftensmad: En portion "Tandori Chicken" med 120 kalorier.
Andet: En isvaffel fra fryseren og 5 Pringles chips.
Drukket: Vand, lidt mælk og Sprite light.
Motion: Cyklet 4 km op til byen (Forbrændt 125 kalorier)  og cyklet 21,02 km på udflugt med Joe (Forbrændt 656  kalorier) - WUHUU!!

Nu skal der spises en pose light popcorn og en kaloriefri energidrik! Mums!

- Anna :D <3

mandag den 4. juli 2011

"Mandag skema - HU, HA MOTION!!"

Morgenmad: Ingenting.
Frokost: En halv portion "Tandori Chicken" med 120  kalorier og senere på dagen fik jeg så spist i alt fire stykker knækbrød (24 kalorier i ét stykke) med Philadelphia light  på.
Aftensmad: Tre stykker hjemmelavet pizza med ost,  ananas og oliven på.
Andet: Spiser et halvt stykke pizza senere!
Drukket: Vand, cola light, en energidrik med 9 kalorier i  (YAY!)
Motion: Cyklet 4 km (Forbrændt 125 kalorier) og gået + løbet lidt 8,47 km (Forbrændt ca. 410 kalorier!!!) :'D YAY!

- Anna :D <3

søndag den 3. juli 2011

Suuuunday..

Morgenmad: Et halvt stykke pågen brød med cream cheese (light)
Frokost: 2 jordbær, lidt vindruer og melon
Aftensmad: En durum rulle med kylling og salat
Motion: Crosstrainer (1200 kcal)

- Camilla<3

"Søndag skema"

Morgenmad: To stykker knækbrød med Philadelphia light på. 
Frokost: En halv portion "Tandoro Chicken" som er det slankemad jeg spiser tit, med kun 120 kalorier i. 
Aftensmad: En portion "Tandori Chicken" og to pita brød med oksekødsfyld, salat og hakkede rå løg!
Andet: En Ben & Jerry's "Peanutbutter Cookie Dough" ispind med 380 kalorier i, en portion lækker Carte d'Or sorbet vanillie og fersken is med 170 kalorier og en lille skål ostepops. 
Drukket: Vand og cola light.
Motion: Gået 4 km (forbrændt 166 kalorier) og cyklet ca. 4 km (forbrændt ca. 125 kalorier)

Har godt nok spist lidt usundt i dag, men har fået forbrændt en del og har ikke tænkt mig at spise så usundt de næste dage! Jeg starter ud med at i morgen bliver lækkeri-fri! xD Haha!

Vægt pt: 51,4 - 52,0 kg! Det svinger lidt.

- Anna <3

lørdag den 2. juli 2011

Lørdag!

Morgenmad: Et halvt stykke pågen brød med noget cream cheese (light) og lidt blåbær
Frokost: Et stykke knækbrød med kyllingepålæg
Aftensmad: Noget fisk, kartofler og peberfrugt
Andet: Lidt jordbær og kirsebær
Motion: Crosstrainer (forbrændte 1000 kcal)

- Camilla<3

"Lørdags skema"

Morgenmad: Ingenting.
Frokost: Et stykke knækbrød med Philadeplhia light på.
Aftensmad: Tre skåle hjemmelavet ærtesuppe uden nogen rigtige kalorier eller fedt. Med tre stykker italiensk brød til.
Andet: En skål slik.
Drukket: Vand og et halvt glas mælk.
Motion: Har ikke rigtig haft overskud. :-(

- Anna <3

fredag den 1. juli 2011

En.. kedelig fredag...xD

Morgenmad: Et knækbrød med kyllinge-pålæg
Frokost: Et æble og et knækbrød med kyllinge-pålæg
Aftensmad: Noget hakket oksekød og kartoffelmos
Andet: En nektarin
Motion: Crosstrainer (forbrændte 800 kcal)

- Camilla<3