tirsdag den 7. juni 2011

"Mandag's og tirsdag's skemaet"

Mandag:

Morgenmad: En rugbrødsmad med leverpostej tror jeg nok.
Frokost: En burger med en kyllinge bøf, salat og et lille spejlæg + jordbær!
Aftensmad: Koteletter i fad med ris og salat med løg og vindruer. (Spiste halvanden kotelet)
Andet: En enkelt pose popcorn og en af de der små tyrkiske pandekage-agtige ting med feta indeni!
Drukket: Cola light og vand.
Motion: Cyklet omkring 9 km! Fra byen og ned til mig = 4 km. Ned til stenbrudet = ca. 1 km.
Og så tilbage til byen igen = 4 km. 

Tirsdag:

Morgenmad (Nok mere en frokost, stod sent op): En enkelt kotelet, salat med løg og vindruer og to flutes.
Aftensmad: Et rimelig stort stykke hjemmelavet pizza med oksekød's fyld på og løg.
Andet: En is jeg fandt i en kiosk på torvet uden nogle kunstige farvestoffer, med 65 kalorier i lavet af rene appelsinstykker og så en enkelt flødebolle herhjemme.
Drukket: Squash light og vand.
Motion: Gået rigtig meget rundt oppe i byen, gået ned i skoven og cyklet 4 km ned til mig.


Og senere spiser jeg højst sandsynligt en rimelig sundheds-agtig chokoladebar med 119 kalorier i
som hedder "Free lækkerbar", HAHA! det sundeste af alle chokolader jeg kunne finde! <3


- Anna <3. :D

0 kommentarer:

Send en kommentar