søndag den 5. juni 2011

"Stop med det uuuusuuundee!"


Arrggh.. nej nej nej. Camilla og jeg spiste så usundt i fredags, haha! Men det var SÅDAN en hyggelig dag, ihhh! Og glæder mig allerede til næste gang vi skal ses <333. I går spiste jeg lidt slik og i dag har jeg spist en flødebolle med kokos (vidst nok 200 kalorier der omkring, vil jeg tro, kan ikke lige huske) og en hjemmelavet muffin med nougat ovenpå, STOP ANNA! Jeg vejede mig tidligere i dag og jeg vejer 54,0. Men jeg vejede mig med tøj på, så ved ikke rigtig om det passer. Jeg har fået cyklet ned til stranden i dag, men det var dog ikke rigtig så langt. Jeg skal cykle 4 km op til Joe senere og når desværre ikke at få løbet i aften, da vi skal være hjemme kl. 21, piv :-(. Vil ikke ødelægge min kur, så har tænkt mig at holde en længere pause med usunde ting indtil det bliver fredag igen. Jeg vil højst spise en pose popcorn med Joe enten i aften eller i morgen og det er det. Tirsdag, onsdag og torsdag kan det ikke være noget med højt fedtindhold eller højt kalorietal.. NIKS! Men kan umuligt ha' taget så meget skade, for Camilla og jeg gik alligevel halvanden time i fredags og jeg var ude at gå med min hund i går! Oh. Det skal nok gå, og det svinger fortiden mellem 53,0 og 54,0 kg. Men man kan jo heller ikke veje sig selv hver eneste dag, for det ændrer sig hele tiden. Jeg nærmer mig stadig mit mål, især nu hvor jeg er begyndt at tælle kalorier og alt det! FEDT!

- Anna. <3

0 kommentarer:

Send en kommentar