lørdag den 13. august 2011

"Slut!"


Da Camilla og jeg begge har nået vores mål, ville jeg lige lave et afsluttende indlæg!

Bloggen har fra min side af, faktisk været en rigtig stor hjælp igennem hele kuren og gjort at jeg har kunne huske hvad jeg har spist, regne sammen hvor meget jeg nu har fået brændt af osv. Jeg vil helt klart, hvis jeg på noget tidspunkt skulle få brug for det igen, lave skemaer på den måde. For det hjælper altså utrolig meget! Jeg vil fortsat dyrke massere af motion, spise så sundt som overhoved muligt, ikke spise usundt alt for ofte og ja! Men nu vil jeg slappe lidt mere af, siden jeg er kommet ind i en rutine, så jeg sagtens kan spise lidt fedt nogle gange uden at det skader! 

- Anna. <3

1 kommentarer:

Nikita F sagde ...

Super lækker blog!
Se min hvis du har lyst :)
http://ninkrifox.blogspot.com/
:):)

Send en kommentar